هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

دیدید گفتم بر میگردم

1391/4/8 2:06
نویسنده : هستی
490 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی وقت دوباره سلام

علت دیر آپ شدن وبلاگمون حفظ اصالته یعنی حال نداشتیم

ولی حالا که اومدیم هستی بزرگ شده کلی حرف میزنه و تازه کلیم مسافرت رفته تو این 2 ماه

 2 هفته تهران بودیم .اواسط خرداد عمه ها و زن عموهای هستی اومدن شیراز بعد از یه هفته همگی با هم رفتیم کیش که خدارو شکر هوا خیلی گرم نبود و کلی بهمون خوش گذشت.

28 خرداد قسمتمون شد بریم پابوس آقا امام رضا و پنج روزم مشهد بودیم و هستی مشهدی شد.

اینم چند تا عکس (البته این اواخر عکس انداختن از هستی خیلی سخت شده)

این 4 نفر

 

حرم مطهر شاهچراغ

هستی و همبازیاش تو استخر

سارینا

 

بازار مرجان

 

ساحل زیبای مرجان کیش

 

کشتی یونانی

سارینا ،هستی و اتاناز خسته از بازی

 

اینم چند تا عکس از مشهد

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nina
10 تیر 91 0:28
سلام
چه ماشاالله هستی گلت بزرگ شده.داغشو نبینی.ببوسش کلی.
به ما هم سر بزن.دلم برات تنگ شده.


حتما عزیزم
مامان جنین
11 تیر 91 16:02
سلام هستی جون زیارتت قبول انشاا... با مامان و بابا بری مکه دوست دارم زن عمو از راه دور میبوسمت (اغانی)
سعیدبابائی
3 آبان 91 21:08
سلام هستی جون انشاا... زودتر بزرگ شی و باعث افتخار همه ی فامیل شی،راستی ممنون از بابت خوندن شعرام،به بابا و مامانت سلام برسون و از طرف من روی گل باباتو ببوس-از طرف پسر عمو سعید