هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

بعدها نوشت

1391/8/27 15:51
نویسنده : هستی
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بالاخره اومدیم Hello

ماشالا شیرین زبونی و شیطنت هستی اینقدر منو مشغول خودش کرده که نمی دونم روزم چه جوری میگذره.

چند روز دیگه هستی 22 ماهه میشه،دختر گلم کلی جمله یاد گرفته،هنوز پوشک میشه و هنوزم شیرخوار حساب میشه.یه مدت حسابی غذا می خورد ولی بازم کم اشتها شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نینا
12 آذر 91 19:56
سلام خانمی خوبی؟ خبری ازت نیست... من تینا را از شیر خیلی وقت هست گرفتم.هستی رو بیار با تینا بازی بکنند دلم برات تنگ شده.
لاله
30 دی 91 11:09
هستی جونی تولدت مبارک
زن عمو نرگس
6 بهمن 91 19:28
سلام زن عمو تولدت مبارک از دور میبوسیمت من و عمو و سام


سلام ممنون سام عزیزم خوبه