هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

شیرین زبانی های هستی

1391/3/1 10:13
نویسنده : هستی
502 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ماشالا بزرگ شده و هر روزم  شیرین تر میشه.حالا یه سری کلمات وچند تا جمله رو میگه.اولین جملش آب بده بود اونم اینجوری"آب بَدِه"

اینم کلماتی که میگه

اَدیدم   عزیزم

جیدَر   جیگر

بیژیر   بگیر

آمانی-مانی   مامان

شی   شیرپاستوریزه

گُ   گل

نیش   نیست

بیشی   بشین

اینم  چند تا از  شیرین زبونی هاش

مامان:شالاپ شولوپ

هستی:آب بادی

 

داریم شام میخوریم

هستی:آب بَدِ

من:آب نداریم

دوباره تکرار شد

بار سوم هستی:شی

یعنی آب نداریم شیر بده

 

 

 

داشت رنگارنگ میخورد هرکی یکم ازش گرفت مامانم گفت بمنم بده

یه نگاه کرد دید چیزیش نمونده دستشو گرفت پشت سرش اون یکی دستشو نشون داد گفت نیش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه حسنا
31 اردیبهشت 91 19:40
سلام. ماشاء الله به این دختر ناز و باهوش. خدا به سلامتی براتون نگهش داره، إن شاء الله


ممنون
مهرسا و مامان
8 خرداد 91 15:59
قربون شیرین زبونیاش.دختر عمو هستی یه بوس بده
خواهر فاطیما
31 خرداد 91 16:25
سلام
چه دختر بانمکی دارید خدا حفظش کنه
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان وبلاگم لینک کن وبهم بگو با چه اسمی لینکت کنم*باتشکر*:


متاسفانه وبتون باز نشد