هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

تولد چهار سالگی هستی خانم

1393/12/3 12:35
نویسنده : هستی
926 بازدید
اشتراک گذاری

روزشمار بالای وبلاگ میگه که بله یه ماهی از تولد گل دخترمون گذشته..ولی بازم

تولدت مبارکtotalgifs.com aniversario gif gif 40.gifو جشن امسال به درخواست هستی خانم پروانه ای بود.

اینم چند تا عکس از تولد پروانه ای هستی خانم

 

 

 

 

 

 

پ

 

کیک پروانه ای

 

هستی با دامن توتو

ژله تزریقی

 

میز شام ماکارونی پروانه-فلافل-سالاد انار-پای میوه که قرار بود تصویری بشه-سالاد انار - ژله

پسندها (3)

نظرات (1)

تم پارتی
13 اسفند 93 12:27
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir