هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

اولین شب یلدای هستی 11 امین ماهگرد

1390/11/1 2:26
نویسنده : هستی
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا دختر مامان 11 ماهه شد و ما بعد از مراسم یلدا براش یه جشن کوچولو گرفتیم.براش کیک پختم که جالب تر از همه نحوه خوردنش بود که عکساشو در ادامه میبینید.

برا دیدن بقیه عکسا تشریف بیارین ادامه مطلب

کارت اولین شب یلدای هستی

 

 هندونه 11 ماهه ما اونم از نوع برعکسش

 

 هستی و کیک 11 ماهگیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله و عمو عباس
4 دی 90 23:57
هستی کوچولو ایشاا... همیشه شاد و سلامت باشی
تینا
8 دی 90 16:35
سلام هستی چه قدر ماشاالله بزرگ شدی. به من هم سر بزن.نکنه منو یادت رفته
مامانی درسا
30 دی 90 2:11
هستی عزیزم دخترم تولدت مبارک . و امیدوارم همیشه شاد باشی و سالم .


ممنون خیلی خوشحال شدم وقتی کامنتاتونو دیدم
مامان ماهور
30 دی 90 18:10
تولدت مبارك هستي جون


ممنون که بیادم بودید
مامان علي خوشتيپ
30 دی 90 21:09
تولدت مبارك هستي جون ناز


وایییییی ممنون