هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

10 ماهگی هستی

1390/10/3 1:11
نویسنده : هستی
380 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانا یادش رفته بود پست ده ماهگی منو بزاره .حالا هم انیقدر زدمش تا اومده پوستشو بزاره.

از تهران که برگشتیم بابایی برا من کیک گرفت و من ده ماهگیمو  جشن گرفتم

 

از میوه هایی که من خیلی دوس دارم یکیش هندونس یکیشم .....

 

اینم یکی از مهارتای من تو ده ماهگی پوشتی رو مینداختم میرفتم روش

 

اینم یکی از شیوه های جدید غذا خوردنم

یکی از بازی های مورد علاقمPhil 28

اینم من ودختر خالم نرگس

شب شام غریبان امام حسین (ع)

اینم تفریح جدید من

 

اینم حاجیه خانم هستیSmilie (51)

 

 یه روز مامانم صبح زود کار داشت منو گذاشت پیش خاله فاطمه منم موقع بازی خوابم برده بودNight

 دالی بازی

اینم یه شیوه دیگه غذا خوردن

مامانا دیگه خسته شد شب یلدا و 11 ماهگی ایشالاد پست بعدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

dp
3 دی 90 1:51
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با موضوعیت اولین شب یلدا به روز شد. باعث سرافرازی ماست که به وبلاگ پاره تنمون سری بزنید و با نظرات قشنگتون چراغی از مهر و محبت برای آینده نو گلمون روشن کنید .