هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

اولین غلت زدن هستی خانم

1390/1/24 0:59
نویسنده : هستی
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

امسال سال خرگوشه شما هم خوابت مدل سال شده روزا همش خرگوشی می خوابی niniweblog.comولی مامان فدات شه اینقدر خوبی تا حالا( گوش شیطون کر )شبا راحت خوابیدی و مامانو اذیت نکردی.

عزیز دلم امروز یاد گرفتی نیم غلت بزنی.وقتی به کمر می خوابمندمت اونقدر دستو پا میزدی که بشکم بشی کلی هم حال میکنی برا خودت

niniweblog.com

 ولی نمی دونی با دستت باید چکار کنی.

امروز خیلی بی قراری کردی همش گریه میکردی و خودتو لوس میکردی منم که دل نازک همش بغلت می کردم

niniweblog.comمامان فدات شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
24 فروردین 90 8:43
خدا حفظش کنه