هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

سپاسی برای خالق زیبایی ها

1390/1/27 17:48
نویسنده : هستی
540 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته زمینی من دخترم هستی جان

  وقتی به تو مینگرم انگار به منظره ای خیره شده باشم بی نهایت چشم نواز منظره ای که هر چه مینگری زیبایی هایش تمامی ندارد. مثال زدنی نیست،رویاییست.پر از طراوت تازگی.

 

  تو یک تابلوی نقاشی شده ای با خالقی که برای امضای اثرش تمام زیبایی ها را بکار برده است.محو تماشایت می شوم و چه لذتی دارد در زیبایی غرق شدن.

 

  و بدان آنجا که کسی به اثری چشم می دوزد و از زیبایی آن لذت میبرد ناخواسته و ناخود اگاه افریینده اثر را ستایش می کند.

 

  پس به تو می نگرم تا ستایشگر آفریدگار این همه معصومیت و زیبایی باشم.

چه نیایش دل نشینیست با معبودم،سپاسی که پایان ندارد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Ali
28 فروردین 90 7:34
متن جالبي بود.ممنون از حسن سليقتون. از وبلاگ پسر منم ديدن كنيد لطفاً ( البته تازه شروع به كار كرده!)