هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

اینم برای عمه ایستهلی هام(ایستهلی=مهربان)

1390/1/3 12:55
نویسنده : هستی
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمه جونا

خوفید آتاناز و سارینا خوفن؟دلم اینقدربراتون تنگیده.این عکس ۲ ماهگی آتاناز عمه جونه راس راسیم نازه(بگو ماشالا)

 

 

من ۲ ماهه شدم  آتاناز ۴ ماهه.

اینم سارینا گلی

 

زودی بیاد ما باهم بازی کنیم

و امیر مهدی که نمی دونم چرا مارو با خشونت نوازش میکنه

ما هم می خوایم اینکارو کنیم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شاین
21 فروردین 90 11:52
سلام گل قشنگمامیدوارم 120ساله بشی دخترم شاین هم 14 دی بدنیا اومد البته قرار بود بهمن بدنیا بیاد خوب عجله کرد و دی ماه دنیا اومد امیدوارم موفق باشی عزیزم به وبلاگ شاین منم سربزن خوشحالمون میکنین