هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

هستی کوچولوی ما بستری شد

1389/12/17 21:35
نویسنده : هستی
322 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی نمیدونی چه بهم گشت توی اون شب لعنتی.هنوز دلم پره

واااااای چقدر سخت بود دیدن سرم تو اون دست کوچولوت.دنیا رو سرم خراب میشد.خدایا هیچکی رو اسیر بیمارستان نکن.

نمیدونم چی شد شایدم بقول مادر جون چش زدن دخترمو.حالت خوبه خوب بود.چهار شنبه رفتیم خونه خاله دیدن نرگسی.از شبش بیحال افتادی و تو که از شیر خوردن سیر نمیشدی تا فردا شبش همش ۳۰-۴۰ سی سی شیر خوردی. تو که بزور می خوابیدی همش خواب بودی شب رفتیم دکتر گفت بستری من مردم اومدیم خونه ولی وقتی تا فردا صبحش بزور قطره چکون ۳۰ سیسی شیر خوردی مجبور شدیم بریم بیمارستان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه
30 تیر 90 0:37
سلام علت بستری شدنشو چی بود؟


یهو از شیر خوردن افتاد و همش ناله میکرد 2 روز تموم چشاش بسته بود.دکترا گفتن شاید عفونت باشه که خدا روشکر چیزی نبود
ممنون از توجهتون دختر شما 1 ماه از هستی بزرگتره خدا حفظش کنه