هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

هستی 27 روزه ما

1389/12/17 22:36
نویسنده : هستی
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر من

مامان بالاخره وقت کرد برات وبلاگ درس کنه.ایشالا وقتی بزرگ شدی برات از اتفاقات این ۲-۳ ماه میگم حتمن مامانو میبخشی.

دخترم تو ۳۰ دی ۸۹ ساعت ۱:۵۵ ظهر با وزن ۳۲۰۰ و قد ۵۵ س تو بیمارستان ام ار ای شیراز چشای خوشکلتو وا کردی.

امروزم وزنت کردیم ماشالا ۴۵۰۰ شدی

هستی من تو امروز ۲۷ روزه شدی دیشب وقتی بهت نگاه می کردم دیدم چقدر بزرگ شدی و یه لحظه حس کردم  تو این مدت من و بابا هم کلی بزرگتر شدیم وشاید کمی پیرتر.یه لحظه غم اومد سراغم ولی بعد دیدم همه پیر میشن چه بهتر که ادم پدر و مادر باشه و پیر شه.

تو مثل یه راز بزرگ مثل یه افسانه ای که هرچی بیشتر میفهممت اشتیاقم برای درکت بیشتر میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمو روحانی
1 آبان 90 15:46
سلام .دم در خونتون بودم . گفتین بفرمایید تو اومدم چند لحظه آلبوم قشنگ شما رو دیدوم الهی همیشه سالم وشاداب باشی عزیزم