هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

این روزها با هستی

1392/3/30 21:59
نویسنده : هستی
536 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دخترم دو ساله و 5 ماهه شد .شیرین زبانی هایش همراه با سنش بیشتر میشود و بیشتر وقتها حرفهایی میزند که کاملا متعجب میشوم.

چند روز پیش قول دادم عصر میبرمش پارک کاری پیش آمد و تا دیر وقت بیرون بودیم دستامو گرفته میگه

مامانم من منتظر پارکمااا من و نتیجه ساعت 11 شب مجبور شدم بقولم عمل کنم.

چند روز پیش رفتیم شهربازی خلیج فارس یه دایناسور بادی بزرگ و بامزه داشت اول ازش ترسید گفت دایناسوره دومشو کتون(تکون)میده.girl_impossible.gifاخر بازی رفته پیشش با انگشت اشاره میگه اگه میتونی بیا پایین.شلوغ کنی اسابت(حسابت)میرسمGun Touting

 

این پروانه رو با دردسر رو صورتش نقاشی کردیم آخر شب خودشو تو آیینه دیده میگه صورتمو نشوری پروانم میره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)