هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

سال نو مبارک

1392/1/30 19:55
نویسنده : هستی
574 بازدید
اشتراک گذاری

عیدت مبارک دختر گلم ایشالا همیشه برات عید باشه و شاد باشی.

 

 

 

 

عیدت مبارک دختر گلم ایشالا همیشه برات عید باشه و شاد باشی.

 

 

امسال عید یه سفر دو سه هزار کیلومتری با عمه و خانواده مامانی رفتیم.نور آباد و گچساران،اهواز ،دزفول از اونجا هم خرم آباد و ملایر.خلاصه چهارده روهم بدر کردیم و برگشتیم .ماشالا تو و اتانازم انگار نه انگار این مدت تو راه بودیم کلی کیف می کردید و موقع برگشتنم می گفتید نریم خونه.

 

 

 

 

نمایی از قلعه الموت خرم اباد

 

 

 

 

وروجکا در حال مامان بازی

هستی به اتاناز میگفت بیا مامانم بیا بغلم بشین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعیدبابائی
30 فروردین 92 21:54
سلام زنده باد هستی خانوم دختر عموی گلم انشاا.. صد سال زنده باشی.