هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

دلچسب است تو بخوانی من بخوابم

1391/11/13 1:17
نویسنده : هستی
269 بازدید
اشتراک گذاری

وقت چرت بعد از ظهر که میشه میگم هستی بیا دراز بکش لالات بدم بازم بدو بدو میری یه کتاب میاری

 میگم:فقط یکی میخونم بخوابیم

میگی:بعدش من بخونم خووب

من میخونم میگم تموم شد کتابو برمیداری میخونی

حسنی نگو بلا بوگو بنبل ِ بنبلا بوگو ....و من چرتم میگیره نگام میکنی

میگی: اِ(با تعجب زیاد و یه لحن شیرین)خابیدی

دوباره میخونی چشامو باز میکنم منو نگاه میکنی

میگی اِ بیدار شدی

و اینقدر میخونی تا من خوابم میبره و هیچ نمیفهمم تو کی خوابیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرسا
25 بهمن 91 20:00
سلام عمو جون،دوست دارم فراوووووووووون