هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

جشن تولد دو سالکی پرنسس هستی

1391/11/13 0:59
نویسنده : هستی
4,390 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد هستی با چند روز تاخیر 5 بهمن با تم پرنسس برگزار شد و من نفس راحت کشیدم هر چند خیلی از کارایی که میخواستم انجام نشد

پرنسس هستی

 

پرنسس با لباس محلی:پرنسس قشقایی

 

برا دیدن بقیه عکسا تشریف بیارید

فلش و خوش امد گویی که بعدا یادم اومد عکس بگیرم

 

کارت دعوت ،کارت تشکر لباس پرنسس کار دست مامانی و گیفت بچه ها

 

ریسه تاج و مثلا ستون بادکنک

 میز تنقلات و میوه

 

 

کیک تولد پرنسسی

 

 

 

پرنسس هستی و دختر خالش نرگس

 

 

میز عصرانه :کاسترول بادمجون،تارت پیتزا،خوراک مرغ مکزیکی،سالاد انار،سالاد ماکارونی،شارلوت انار،بروکن گلاس تصویری و ژله رنگین کمان و نوشیدنی

niniweblog.com

 

 

 

 

بروکن گلاس تصویری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ارشیا
12 بهمن 91 0:46
خانم خانما تولدت مبارک الهی سالهای مدید در کمال سلامتی و شادمانی شمع های تولدت رو فوت کنی خودمونیم ها تولدت جای شکموهایی مثل من بوده بازم تبریک میگم
زن عمو نرگس
12 بهمن 91 1:06
سلام هستی جون چقدر ناز شدی توی تولدت دست مومانی درد نکنه برای ازن همه زحمت تولدت مرارک


ممنون ایشالا تولد سام
مهرسا و زن عمو شمسی
13 بهمن 91 1:19
سلام پرنسس کوچولوی نازنین,خیلی ماه شدی,ایشالله بزرگ شدی زحمتهای مامانی رو جبران میکنی یه بوس ابدار از طرف مهرسا و زن عمو پرتاب میشه به طرفت


ایشالا مهرسا هم بجاهای خوب خوب برسه
بهارd
16 بهمن 91 10:45
وااااااای هزاار ماشالله چه بزرگ شده. کی باشه من عکس نی نیو بذارم تو وبم
عمه های هستی جون
20 بهمن 91 16:53
@};الاهی فدات بشم واقعا که پرنسسی بهت میاد عمه فدات تولدت مبارک الاهی صد ساله بشی


ممنون عمه جونم ایشالا خوشبختی اتاناز و سارینا