هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

غول واکسن 4 ماهگی

1390/3/4 12:14
نویسنده : هستی
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

غول واکسن 4 ماهگی هم رسید و هر کاری کردیم نشد از دستش فرار کنیم.

حالا با گذشت ٣ روز امروز یه کم بهتری.همش گریه می کردی، تب شدید داشتی و کم شیر خوردی.

پای کوچولوتو از درد بالا نگه میداشتی.ولی بقول بابایی آقام ابوالفضل نگه دارته.

خدارو شکر این یکی هم گذشت تا 2 ماه دیگه خیالم راهته.

خیلی دوس دارم زودتر بهت غذا بدم ولی دکترت گفته از 6 ماهگی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله
9 خرداد 90 23:47
الهی خاله فدات بشه. راستی به مامانت بگو مثل دختر خاله بره گوشت رو سوراخ کنه http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif