هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

4 ماهگیت مبارک گل من

1390/2/31 20:21
نویسنده : هستی
338 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر نازم 4 ماهتم تموم شد.تو این 4 ماه یادگرفتی:

آواهای زیادی رو  از خودت در می یاری که باوجود نامفهوم بودن هیچی به اندازه اون مارو شاد نمیکنه.تقریباً یک ماه و نیمه این کارو میکنی و سروصدات هر روزم بیشتر میشه.

میخندی و دل میبری تازگی با صدای بلندم می خندی Heart Smile

حالا میتونی با دستات چیزا رو بگیری و برای کشف دنیای اطرافت دستتو به همه طرف میبری تازه چند روزیه یاد گرفتی پاتو تودستت نگه میداری

 

اینم یه عکس از توانایی هات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 12:07
ای جان .... آفرین به دخمل نازنازی
مامان آتین
31 اردیبهشت 90 14:47
4 ماهگیت مباااااااارک دخمل خوشگلههههههههه
مامان ليلا
1 خرداد 90 20:35
سلام دخمل خوشگل تولدت مبارك گلم