هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

اولین سپاس سال

1390/1/1 17:15
نویسنده : هستی
316 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا  به تعداد نفسهایی که کشیده ام بتعداد تمام پلک زدنهایم و بتعداد تمام ثانیه های عمرم هزاران هزار بار تورا سپاس برای دخترم بهترین هدیه عمرم .

 همیشه فکر میکردم ما چه گلی بسر پدر و مادر مان زدیم که بچه بخواهد بزند.و یقین اگر خداوند لطف نمی کرد و طعم شیرین مادر بودن را نسیبم نمی کرد و این فرشته کوچولو را نمی فرستاد سالها بر این عقیده استوار می ماندم.

حالا وقتی به چشمهای معصوم دخترم مینگرم میبینم چه اشتباه فکر میکردم .حضور هر کودکی حجت را بر والدینش تمام میکند .و چه منتی است بر ما که زندگیمان گلستان شده است.

خدایا تو را

 سپاس  برای کوچولوی شیرینم.

سپاس  برای همسر مهربانم

سپاس  برای پدر و مادری دلسوز

سپاس برا ی سقف بالای سرم

سپاس برای نعمت سلامتی

سپاس برای هر لقمه ای از نان و هر جرعه ای از آب

سپاس برای هر ثانیه از شادی

 و حتی سپاس برای هر شکست غم و غصه که تو حکمتش میدانی و جز خیر بندهات نمی خواهی

خدایا یاریم ده تا در سال جدید مادری مهربان همسری همراه و دختری شایسته باشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
2 فروردین 90 10:56
واقعا زیبا بود نوروز 90 مبارک