هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

اندر احوال این روزها

1393/1/31 20:17
نویسنده : هستی
651 بازدید
اشتراک گذاری

ا

 

ینم دو تا از مکالمات ما با هستی این روزها:

1.یه روز که  گرسنه بود و ناهارمون کمی طول کشید .گریه کرد که گشنمه

من:دخترم یکم صبر کن

هستی : من بیچارم تو به من غذا نمیدی

من سوال

هستیگریه

خلاصه آرومش کردم ،رفته به خواهرم میگه:

خاله مگه نمیشه مامان به بچش غذا نده.

خواهرم title=

بازم من

بعله فهمیدیم اگه گشنه بمونه ابرومونو میبره.

2.یه روز رفتم خلیج فارس کار د اشتم .گفتم نمیریم شهر بازی .

از تاکسی پیاده شدیم با لبخند میگه:مامان مرسی که منو آوردی شهر بازی.

من

شهر بازی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

هستی

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)