هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

تولد یک سالگی هستی

1390/12/17 0:04
نویسنده : هستی
6,364 بازدید
اشتراک گذاری

٣٠ دی تولد هستی ماه صفر بود پس جشن تولد هستی با تاخیر برگزار شد.دو  تا جشن تولد داشتیم یکی تهران و یکیم شیراز عکسای جشن تهران  را فعلاً نداریم.همه کارای تولد رو خودم انجام دادم.

اول از آقای پدر بخاطر تلاشها و همراهیشون تشکر میکنم.

تولد رنگین کمونی هستی

دختررنگین کمونی ما

کارت دعوت

 کارت تولد هستی

 

تزیینات سالن

 

 

 

فلش

 

خوش آمدید

 

میز میوه

کوکیز رنگین کمون

کاپ کیک رنگین کمون

کیک

میز کیک

میز عصرونه شامل الویه،کیک مرغ و گردو،سالاد توپی،تبوله،ژل رنگین کمان و ژله خورده شیشه و دسر پان اسپانیا

لیبل نوشابه ها

کادوی مامان وبابا

گیفت تقویم هستی و کارت تشکر

تقویم هستی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ستاره
1 اسفند 90 15:31
مژده مژده!!!مجله قاصدک راه اندازی شد. ضمن آرزوي سلامتي براي شما و دلبندتان از شما دعوت میکنیم با نظرات سازنده خود ما را یاری فرمایید منظرتان هستیم
افسون
4 اسفند 90 17:50
تولدت مبارک هستی جون.
دست مامانی هم درد نکنه با این همه زحمت که کشیده.همه چی عالی بود


ممنون افسون جون ایشالاتولد یونا
فهيمه و صدرا
6 اسفند 90 10:36
تولدت مبارك عزيزم
چه تولدي به به
دست مامان هم درد نكنه


ممنون ایشالا تولداقاصدرا
khale
21 فروردین 91 19:03
سلام
تولد دختر نازتون با تاخیر مبارک منم در پی تولد گرفتن برای دخترم هستم با سرچ وبلاگ شما رو پیدا ردم و واقعا از کاراتون لذت بردم تولد فاطمه 14 اردیبهشته ممکنه یه کم کمکم کنین سوالم درمورد تقویم و دامن هستیه


خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم
مامان علی خوشتیپ
30 دی 91 15:40
تولد دختر گلتون مبارک
چقدر شما باسلیقه هستید.لذت بردم از دیدن عکسها


ممنون نظر لطفتونه