هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

من 8 ماهه شدم

1390/7/4 2:38
نویسنده : هستی
807 بازدید
اشتراک گذاری

من چند روز پیش وارد 9 ماهگی شدم

حالا حسابی بزرگ شدم بابایی شدم بیا و ببین.جیغ و داد میزنم فراوون.

niniweblog.com

من از 5 ماهگی شروع کردم به غذا خوردن فعلاً اینارو خیلی دوس دارم:ماست ،تلیت آبگوشت،نون و سرلاک

تقریباً تو  5.5 ماهگی تونستم بشینم و روروئک سوار شم.

niniweblog.com

یادش بخیر اون موقعها اینارو میگفتم: بَ بَ ،ماما، بو، بَ او، اَبو، دآ

وقتی 6 ماه و 20 روزم بود برا اولین بار سینه خیز رفتم.

تو 7 ماهگی 8 کیلو بودم و همون موقع دندونای پیش پایینم دیده شدن که هنوزم کامل در نیومدن.

از 7 ماهگی یاد گرفتم اسم خودمو بگم  hati اخه مامانم می گفت هتی.

وقتی 7 ماه و 15 روزم شد یاد گرفتم گاگله کنم(4 دست و پا برم)

حالا دیگه راحت همه جا رو بهم می ریزم.یه کوچولو  هم وایمیسم ولی میفتم.

جونم براتون بگه بجز هتی که حالا شده هستی (با سین کمرنگ بخونید)اسم مامانم یه کوچولو میگم.

دو هفته پیشم رفتیم اصفهان که یکم سرما خوردم و خوب شدم.

الانم 2 شب بیدار شدم جارو برقی بکشم:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
4 مهر 90 16:11
9 ماهگیت مبارکههههههههههه عزیزم ممنونم عزیزم خدا عزیزات و برات نگهداره
مهسا
6 مهر 90 21:52
سلام عزیزم 8ماهگیت مبارک. چقدر جارو برقیت خوشگله .من هم کوچیک که بودم عموم یه دونه از مکه برام خرید. خیلی دوستش داشتم.
مامان امیرمسعود (خپول)
11 مهر 90 13:36
نازنازی خیلی بامزه ای