هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

100 روزه شدی عزیزم مادر بفدات

1390/2/10 22:42
نویسنده : هستی
336 بازدید
اشتراک گذاری

تو  عمر مادر هشتاد و چند تا صد روز گذشته که هیچ کدوم لذت این 100 روزه نداشته.

خدا رو شاکرم بخاطر روزهای زیبای مادر بودنم روزهایی که هر لحظه اش برایم یادآور مادرم است.

پیش از این هرگز فکر نمی کردم  عشق مادر و پدر به فرزند این همه عمیق و شیرین باشد .

گاهی می اندیشم آیا براستی قدردان این عشق بی نهایت پدر و مادرم بوده ام؟بعد با خودم می گویم عاشقی با این همه عشق حتماٌ قدرت بخشش بالایی هم دارد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
10 اردیبهشت 90 23:32
مامان زهرا نازنازی
11 اردیبهشت 90 2:38
الهی که 100 ساله بشی عزیزم