هستیهستی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

هستی فنچ باباش

من هستی هستم(فاطیما)الان ۱۲ سالمه ،یه خواهر کوچولو و یه داداش ۵ ساله دارم ،من ۴ تا اسب دارم و عاشق اسب سواریم ،من عاشق خانوادمم

عکس های دو ماهگی

1390/7/27 17:32
نویسنده : هستی
1,547 بازدید
اشتراک گذاری

اولین پارک رفتنت تو اخرین جمعه سال۸۹(پارک دینکان)

 

 

اولین لباس لختی

 

اولین پستونک خوردنت بصورت حرفه ای اونم با صدا (آخرین روز سال ۸۹)

پستونک خورون

 

 

اینجا آمده شدی برای اولین دَدر تو سال ۹۰ رفتیم تخت جمشید

 

 

 

اولین کارت هستی :کوچکترین همیار میراث فرهنگی تخت جمشید

 

اینم شوخی ۱۲ فروردین زن عمو با هستی

اولین سیزده بدر هستی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
19 اردیبهشت 90 19:01
با سلام دختر خاله حال کردم عکسات خیلی با حال بود ایشا لله زود شی عزت زیاد (ممنون عکسات خیلی خوشکل بود تا چند روز دیگه منم عکسام رو میزارم تو وبلاگم ,دوست دارم نرگس )